maandag 14 november 2016

Verraad & Bedrog...

Eigenlijk weet je nooit wat de waarheid is...


Ik ben geen relatietherapeut....Elke keer wanneer er een getrouwde man bij mij in de chat komt dan hebben we het soms even over zijn vrouw. Ik vraag meestal of die getrouwd is. Ik probeer te begrijpen wat het nou zo spannend maakt om mij een bezoekje te geven. Vaak krijg ik dan dezelfde dingen te horen,  "Ze heeft nooit zin in seks" of "ze is er bijna nooit" en "ze toont geen interesse in me." Dan denk ik, ga iets met die vrouw van je doen of zo in plaats dat je met mij komt lullen, want dat is het enige wat ze doen en dan ook nog eens met als hoofdonderwerp hun vrouw. Maar ze komen hier voor mij...


En dan heb je ook nog van die mannen die het een kick geven...
Zo had ik de laatste tijd heel vaak een getrouwde arts, althans dat is wat hij beweerde te zijn, in mijn chat. Regelmatig deed hij zijn webcam aan. Hij gedroeg zich altijd ontzettend zenuwachtig. Hij opperde elke keer namelijk dat zijn vrouw nog boven rond liep. In de eerste instantie dacht ik dat hij gewoon deed alsof... Om het spannend te houden, ofzo. We hebben meerdere keren gechat. Hij heeft zelfs weleens een foto van zijn vrouw laten zien, of een foto van internet geplukt.. Wie doet er dan ook zo iets? Hij bleef maar over zijn vrouw doorgaan. Ze loopt boven rond en hij is zogenaamd bang omdat ze elk moment naar beneden zou kunnen komen.

Tot hij een keer voorstelde om naar haar toe zou gaan terwijl ze lag te slapen... En hij zou de laptop meenemen. Omdat ik nieuwsgierig was zei ik tegen hem dat hij dat maar moest doen.  De man liet mij onderweg naar de slaapkamer zijn hele huis, die overigens gigantisch groot was, zien. Dus misschien is hij toch wel een dokter? Nieuwsgierig als ik ben was ik toch wel benieuwd of hij de waarheid sprak over zijn vrouw. 'Het is wel donker hoor, ik denk niet dat je veel kan zien." 
"Ja ja, laat het me zien dan" zei ik. Hij wilde gewoon een spannend fantasietje van zichzelf  waarmaken. Ik hielp hem alleen met zijn nogal zieke fantasie. 


Maar dit was dus geen grap...
Uiteindelijk kwam ik erachter dat dit dus geen spelletje was (Ja, ik had wel zo een vermoeden, maar ik ben dan ook weer nieuwsgierig aangelegd). Hij wilde dus echt zijn vrouw laten zien en ze lag te slapen in bed. Hij deed een klein lampje aan en ging er zelfs naast liggen. Toen zag ik dus echt dat zijn vrouw er lag. Ze slaapt...en ze beweegt een beetje! Het leek wel of ze wakker werd. Dit was echt de ultieme kick voor die man. Ik werd er zelf eigenlijk een beetje ongemakkelijk van...
Omdat hij ook in de gaten kreeg dat ze bijna wakker werd, maakten we een eind aan ons gesprek. ..

Later heb ik hem nog gesproken. Hij vond het allemaal heel spannend want zijn fantasie was uitgekomen. Ik heb hem toen gefeliciteerd en wel laten weten dat we het beter niet meer kunnen doen. Stel je voor dat hij gesnapt wordt. Ook best zielig voor zijn vrouw dan...
Daarna heb ik hem nooit meer gezien ;')



Liefs Aphrodite's Secretღ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!