dinsdag 1 november 2016

Een wolfetish, make-up, een pruik en 30 graden celcius

Ik ben met deze blog begonnen om mijn ervaringen op te schrijven, want sommige zijn te leuk om vergeten te worden en dit is er één van. 
Het was midden op de dag en hartje zomer.

Nadat ik snel een paar klanten had geholpen kwam eindelijk mijn 'Favoriete Vaste Klant' online. Waarom hij mijn favoriete klant is? Omdat ik leuke meisjes dingen voor hem mag doen, mijn kleding mag showen en gewoon gezellig met hem kan kletsen☺. Tik tak.
Eigenlijk heb ik hem nooit gezien, hij had altijd wel een smoesje waarom hij zijn cam niet aan durfde te zetten. Toch is hij ondanks dat mijn favoriet! Tussen de sessies door verkleed ik me regelmatig. Ik krijg van mijn klanten veel verschillende verzoekjes als het om kleding en schoenen gaat. 

Dan zijn er ook nog klanten met een fetish...

Mijn Favoriete Vaste Klant is daar één van. Hij heeft namelijk een wol-fetish. Zo houdt hij ook van coltruien in combinatie met een rok. Het liefst met zoveel mogelijk lagen over elkaar heen. Hij is gek op vrouwelijke kleding, maar hij vind het ook erg leuk als je jezelf mooi (of als een hoer) opgemaakt hebt. De eerste keer toen hij bij mij in de chat kwam trok ik mijn wenkbrauw op toen hij vroeg of ik een coltrui in mijn kast had liggen. Normaal willen ze juist dat je al je kleren uittrekt. Ik wilde graag weten waar dit naartoe zou gaan en gaf hem het antwoord dat ik wel een coltrui had liggen, ergens in mijn kast...."Ga hem maar even opzoeken" vroeg hij mij, "Ik wacht wel". En daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, want ze wachten gerust 10 of 15 minuten terwijl ik op mijn dooie gemak even 'op zoek' ga. Tik tak, de teller tikt gewoon door :D


Maar deze keer ging het anders...

Wat ik eigenlijk ook wel had kunnen verwachten. Maar vanwege de temperatuur zag ik het niet zo zitten om meerdere lagen wol over elkaar heen aan te trekken. Dus probeerde ik wat tijd te rekken door nog over het één en ander te praten en zo hadden we het ineens over make-up. Ik had eigenlijk amper make-up op omdat het de bedoeling was dat ik niet zo lang achter de cam zou gaan zitten. Mijn Favoriete Vaste Klant wilde toen graag zien hoe ik mezelf opmaakte met make-up.  Dus ineens was ik mezelf voor de cam aan het opmaken. Ik deed alles met uitgebreide uitleg. Wenkbrauwen, mascara, eyeliner, contouren, highlighten en lippenstift kwamen allemaal aan bod. It was fun! Mijn Favoriete Vaste Klant had het super naar zijn zin. Zelfs de Voyeurs bleven hangen... 

Terug naar die wolfetish...

Eenmaal opgemaakt en al kreeg ik toch weer de vraag of dat ik dan nu mijn wol aan wilde trekken. Dat zou het natuurlijk helemaal afmaken voor zijn beleving. Nadat ik zo iets leuks en grappigs heb mogen doen kon de warmte me eigenlijk niets meer schelen. Hij zou toch niet lang meer blijven want we waren al ruim een uur en een kwartier bezig geweest met leuke meisjes dingen. Ik trok dus een wolachtig truitje aan met een col, dit keer geen echt wol maar dat kon hij natuurlijk niet zien vanaf zijn beeldscherm. Het kwam in ieder geval in de buurt van wol. Toen kreeg ik ook nog eens de vraag of ik ook een wollen rok had en of ik ook nog eens even mijn dikke wollige vest over het truitje heen wilde aantrekken. (Damn! Werd het toch nog wol..) Maar ik ben natuurlijk de lulligste weer niet. Dus trok ik alsnog met 30 graden wollen kleding aan. 

Lang blond haar...

Uiteindelijk hadden we het dus weer over mijn kledingcollectie. Maar toen kreeg ik de vraag of ik geen pruik had liggen. Want dat vond hij ook wel mooi om te zien bij mij. En die had ik natuurlijk wel in mijn kast liggen...nog van mijn beginperiode toen ik nog redelijk anoniem wilde cammen. Het was een pruik met lang blond krullend haar. Nou vooruit dan maar, als ik toch al bezig ben maakt die extra warmte van een pruik op mijn hoofd ook niet meer uit...Als je al zo lang met iemand bezig ben is het eigenlijk geen groot probleem meer.  
En daar zat ik dan achter mijn laptop...
Hartje zomer, met een pruik en wollen kleren aan en mijn Favoriete Vaste Klant vond het natuurlijk geweldig...








Liefs Aphrodite's Secretღ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!